Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 5 001,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
01.05.2019
Zrušení dobírek
Z důvodu velmi častého nepřebírání objednaného zboží, které bylo zasláno na dobírku jsme byli nuceni tuto službu zrušit. Nově je dobírka pouze na vyžá... číst celé
Zobrazit všechny novinky

Sledujte můj YouTube kanál:

Jsme také na Facebooku a Instagramu

Chcete vědět více? přidejte se k nám!

Zajímavé typy, rady a slevy pro členy.

 

Sponzoři e-shopu:

Spřátelené weby:

Dodavatelé železnice:

 

Dodavatelé nářadí:

  1. Úvod
  2. Železniční modelářství
  3. 33382 Kuehn - Dieselová lokomotiva řady T478.3001 červená, prototyp

33382 Kuehn - Dieselová lokomotiva řady T478.3001 červená, prototyp

33382 Kuehn - Dieselová lokomotiva řady T478.3001 červená, prototyp

Tyto dieselelektrické lokomotivy, tolik typické pro naše kraje, i když v současnosti provozované i v Itálii, se začaly vyrábět v roce 1968 v ČKD Prah... celý popis
Dostupnost
Není skladem
Běžná cena
3 990,00 Kč
3 600,00 Kč
2 975,21 Kč
bez DPH
ks
Číslo produktu:K-33382
Výrobce:Kuehn-model
Měřítko:TT - 1:120
Epocha:IV
Žel. správa:ČSD
DCC konektor:NEM 662 NEXT18
Hlídat cenu / dostupnost
Kompletní specifikace

Tyto dieselelektrické lokomotivy, tolik typické pro naše kraje, i když v současnosti provozované i v Itálii, se začaly vyrábět v roce 1968 v ČKD Praha, jako řada T 478.3 - nyní 753. Měly za úkol nahradit parní lokomotivy řad 387.0 a 498.0 v rychlíkové vozbě, a proto byly vybaveny výkonnějším naftovým motorem než řada T 478.1 a rovněž jejich trakční chrakteristika v oblasti vyšších rychlostí byla lepší. Původně byly vybaveny parním topným agregátem PG 500 pro vytápění vlakových souprav. Začátkem devadesátých let, v rámci přechodu na elektrické vytápení vlakových souprav, byly zahájeny rekonstrukce na řadu 750, vybavenou topným alternátorem. Rovněž bylo změněno zavěšení podvozků ze závěsek na pryžokovové sloupky. V rychlíkové vozbě a dopravě osobních a spěšných vlaků dominovaly, ale čas a pokles výkonů a omezování klasických souprav osobních vlaků je zaválo i do nákladní dopravy.

Model je, jak je zvykem u firmy Kühn, proveden ve vysoké kvalitě s množstvím drobných detailů, osvětlení je provedeno pomocí LED diod s teple bílým a červeným světlem, přepínané dle směru jízdy. Kvalitní motorek se dvěma setrvačníky, model je osazen rozhraním Next18. Lokomotiva je vybavena kinematikami krátkého spřáhla se šachtami dle NEM. Provedení se dvěma světly.

 

Nová série lokomotivy ČSD,  číslo T478.3001 (muzejní lokomotiva)
Přepracovaný model, provedeny úpravy proti ostatním verzím Brejlovců, nový rám, při ozvučení už nebude potřeba výměna desky.

- detailní provedení karoserie a precizní potisk
- kvalitní pětipolový motor se dvěma setrvačníky
- všechny 4 nápravy jsou poháněné
- dvě kola s bandážemi, sběr proudu ze všech os
- světla se přepínají podle směru jízdy, tři čelní reflektory osazené LED teple bílá, zadní červená
- kulisa krátkého spřáhla  NEM358
- konektor pro připojení dekodéru podle NEXT18

Po úpravě je i větší nabídka spínání světel, díky dekodéru ZIMO Plux16

 
K modelu také možnost doobjednat ozvučení modelu zde: dekodér zde: a nahrání zvukem JACEK zde:

 

 

Parametry
VýrobceKuehn-model
MěřítkoTT - 1:120
EpochaIV
Žel. správaČSD
DCC konektorNEM 662 NEXT18