- Úvod
- Železniční modelářství
- Kuehn - Dieselová lokomotiva řady T478.3001 zeleno/krém, prototyp
Kuehn - Dieselová lokomotiva řady T478.3001 zeleno/krém, prototyp
- Novinka
- Akce
- Kompletní specifikace
- Parametry
- Hodnocení 1
- Komentáře 0
- Ke stažení
- Kuehn - Dieselová lokomotiva řady T478.3001 zeleno/krém, prototypJiž se nevyrábí - archiv3 600,00 Kč2 975,21 Kč bez DPH
PODZIMNÍ NOVINKA 2017! Dodání 12/2018. Nová konstrukce!
Tyto dieselelektrické lokomotivy, tolik typické pro naše kraje, i když v současnosti provozované i v Itálii, se začaly vyrábět v roce 1968 v ČKD Praha, jako řada T 478.3 - nyní 753. Měly za úkol nahradit parní lokomotivy řad 387.0 a 498.0 v rychlíkové vozbě, a proto byly vybaveny výkonnějším naftovým motorem než řada T 478.1 a rovněž jejich trakční chrakteristika v oblasti vyšších rychlostí byla lepší. Původně byly vybaveny parním topným agregátem PG 500 pro vytápění vlakových souprav. Začátkem devadesátých let, v rámci přechodu na elektrické vytápení vlakových souprav, byly zahájeny rekonstrukce na řadu 750, vybavenou topným alternátorem. Rovněž bylo změněno zavěšení podvozků ze závěsek na pryžokovové sloupky. V rychlíkové vozbě a dopravě osobních a spěšných vlaků dominovaly, ale čas a pokles výkonů a omezování klasických souprav osobních vlaků je zaválo i do nákladní dopravy.
Model je, jak je zvykem u firmy Kühn, proveden ve vysoké kvalitě s množstvím drobných detailů, osvětlení je provedeno pomocí LED diod s teple bílým a červeným světlem, přepínané dle směru jízdy. Kvalitní motorek se dvěma setrvačníky, model je osazen rozhraním Next18. Lokomotiva je vybavena kinematikami krátkého spřáhla se šachtami dle NEM. Provedení se dvěma světly.
Nová série lokomotivy ČSD, číslo T478.3001 (muzejní lokomotiva)
Přepracovaný model, provedeny úpravy proti ostatním verzím Brejlovců, nový rám, při ozvučení už nebude potřeba výměna desky.
- detailní provedení karoserie a precizní potisk
- kvalitní pětipolový motor se dvěma setrvačníky
- všechny 4 nápravy jsou poháněné
- dvě kola s bandážemi, sběr proudu ze všech os
- světla se přepínají podle směru jízdy, tři čelní reflektory osazené LED teple bílá, zadní červená
- kulisa krátkého spřáhla NEM358
- konektor pro připojení dekodéru podle NEXT18
Po úpravě je i větší nabídka spínání světel, díky dekodéru ZIMO Plux16