- Úvod
- Železniční modelářství
- Bufetový vůz BRa Praha IV. - 1
Bufetový vůz BRa Praha IV. - 1
- Novinka
- Kompletní specifikace
- Parametry
- Hodnocení 0
- Komentáře 0
- Ke stažení
- Bufetový vůz BRa Praha IV. - 1Skladem 9 ks1 590 Kč1 314 Kč bez DPH
POUZE DO VYPRODÁNÍ ZÁSOB - více fotek na vyžádání do e-mailu
Výroba čtyřnápravových vozů Ba a Bac byla zahájena roku 1958 a 1959 v národním podniku Tatra Smíchov (původně Ringhofferovy závody na Smíchově). Vozy byly určeny k provozu na hlavních tratích o rychlosti 120 km/h. Byly určeny pro mezinárodní provoz podle RIC a MC.
Později v roce 1960 byla zahájena výroba čtyřnápravových vozů Bai se stejnou konstrukcí pro provoz ve vnitrostátní osobní dopravě.
Zejména v 60. letech byly tyto vozy, kromě Bai, řazeny do mezinárodních rychlíků. Zajížděly do tehdejšího Německa (zejména mezi Prahou a Berlínem), Rakouska, Maďarska, Rumunska, Bulharska a Jugoslávie. Řada Bai představovala úplně poslední typ osobních vozů stavěných v Tatře Smíchov.
Prototyp:
Restaurační vůz 2. třídy určený pro mezinárodní dopravu dle úmluv RIC a MC na hlavních tratí s rychlostí 120 km/h, později uzpůsoben na rychlost 140 km/h pro nasazení do soupravy rychlíku Praha-Frankfurt nad Mohanem. Vůz je opatřen pensylvánskými podvozky jhy. Objem vyrobených kusů v letech 1959 - 1961 byl 50 ks. Interval čísel 550 až 599 (BRa byl vůz speciální, proto má 3-místné číslo). Po přečíslení podle UIC v intervalu 51 54 85-10 001-x až 51 54 85-10 050-x.) Interiér vozu je opatřen jídelnou, přípravnou, oddílem pro bufetový provoz a čtyřmi oddíly druhé třídy.
Model:
Nová konstrukce vozu s vysokou mírou detailů a mnoha dodatečnými díly
Vůz je konstrukčně uzpůsoben pro dodatečnou instalaci osvětlení.
97200003
Měřítko: TT
Epocha: IV.
Depo: Praha
Dostupnost: Q1/2020
Model: Minimální radius pro průjezd je 267 mm. Délka přes nárazníky je: 193,5 mm. - Model je detailně zpracovaný přesně dle výkresů.
- Kompletně nová forma pro rok 2019.